Fun Fit Studio

Zajęcia

Różnorodność zajęć fitness i ich skomplikowane nazwy mogą przyprawić o lekki zawrót głowy. Wybierając jednak zajęcia dla siebie powinniśmy po pierwsze kierować się swoim stanem zdrowia i kondycją fizyczną. Po drugie zastanowić się, co jest naszym celem, czego oczekujemy od zajęć i jakich efektów. Po trzecie w wyborze zajęć powinniśmy sugerować się naszymi upodobaniami i temperamentem. Bo ćwiczenia mają przede wszystkim sprawiać przyjemność i satysfakcje. 

BODY SHAPE

Popularny trening ogólnorozwojowy i wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Ćwiczenia pozwalają na wzmocnienie poszczególnych partii ciała, tj. klatka piersiowa, pośladki, brzuch, ramiona, grzbiet, uda. Przy ich wykonywaniu stosuje się obciążenia (np. gumy, hantle, stepy ). Zajęcia prowadzone są przy muzyce i mogą je wykonywać nawet osoby, które dopiero zaczynające przygodę z regularnymi ćwiczeniami.

 

Les Mills BODYPUMP®

Zajęcia BODYPUMP® zawierające ćwiczenia z użyciem sztang, podczas których formowane są wszystkie partie mięśniowe.Trening polega na wykonywaniu ćwiczeń z wykorzystaniem umiarkowanych ciężarów, przy dużej liczbie powtórzeń.

STRETCHING

To zestaw ćwiczeń polegających na napinaniu, rozluźnianiu oraz rozciąganiu mięśni.. Dzięki tym ćwiczeniom zwiększa ruchomość stawów, wzmacnia ścięgna, poprawia ukrwienie oraz eliminuje napięcia.Jest doskonałym sposobem wyciszenia organizmu po treningu."W STRETCHINGU nie chodzi o to, żeby sprawdzić albo udowodnić, jakdaleko potrafisz sięgnąć, ani też o to, by sięgnąć jak najdalej. Celem rozciągania jest skupienie uwagi..." [John Jarome] Polecany dla wszystkich.


 

step basic

Trening, podczas którego wykorzystujemy platformę o regulowanej wysokości zwannej stepem. Wykonywane choreografie wpływają na poprawę pamięci ruchowej oraz koordynacji. To lekcja, której nadrzędnym założeniem jest nauka podstaw pracy ze stepem. Udział w tych zajęciach da Ci pewność i komfort w poruszaniu się po stepie dzięki czemu świetnie poradzisz sobie na trudniejszych zajęciach. Intensywna forma treningu, kształtująca wytrzymałość, wzmacniająca dolne partie ciała, pochłaniająca duże ilości kalorii oraz spala tkankę tłuszczową. Różnorodność, ekspresja i zabawa – to cechy wyróżniające te zajęcia.

płaski brzuch

Płaski Brzuch jest treningiem zarówno wzmacniającym jak i opartym na wysiłku aerobowym w jednym. Zajęcia zawierają zestaw ćwiczeń kształtujących i wzmacniających mięśnie brzucha, które przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej oraz powodują ujędrnienie ciała i lepsze napięcie mięśni. Są to zajęcia przystosowane zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych w treningu mięśni brzucha. Rekomendowane dla każdego.


 

brazylijskie pośladki

Zajęcia wzmacniające, skupiające się na dolnych partiach mięśniowych takich jak: nogi, brzuch oraz pośladki. W tym treningu skupisz się na ćwiczeniu miejsc, które mają tendencję do gromadzenia tkanki tłuszczowej. To lekcja o średniej lub wysokiej intensywności z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia, wykorzystuje się często w zajęciach obciążenia na nogi, tubingi, minibandy, hantelki. Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda na walkę z cellulitem.

Zajęcia skierowane są do osób, które chcą cieszyć się zgrabnymi i kształtnymi pośladkami oraz wzmocnieniem mięśni głębokich.

Turbo spalanie

Innowacyjny trening, w którym została zastosowana kombinacja ćwiczeń Turbo i Kardio, dzięki czemu efekty są dużo szybsze niż przy innych treningach redukcyjnych. Intensywne treningi przynoszą korzyści jeszcze długo po zakończeniu ćwiczeń. Metabolizm jest przyspieszony jeszcze do 48 godzin po skończonym treningu.

Istotą TURBO SPALANIA są ćwiczenia interwałowe co oznacza, że w trakcie treningu musimy być przygotowani zarówno na ćwiczenia o małej, jak i dużej intensywności, Zwiększenie intensywności treningu poprzez bardzo dynamiczne 10-sekundowe ćwiczenia Turbo,Trening składa się z 3-4 serii, w których będziemy wykonywać osiem 30-sekundowych ćwiczeń Kardio, przerywanych 10-sekundowymi ćwiczeniami TURBO, które wykonujemy za 100%. W każdej serii wykonujemy te same ćwiczenia Kardio, ale inne Turbo.

Zasady treningu TURBO SPALANIE:

  • zaczynamy od rozgrzewki, a kończymy rozciąganiem, by przygotować ciało na wysiłek i uniknąć kontuzji,
  • pomiędzy ćwiczeniami nie ma żadnych przerw,
  • trening ten angażuje całe ciało, dzięki czemu angażuje do pracy i wzmacnia maksymalnie dużo mięśni,
  • bardzo ważne jest, by podczas całego treningu „ściągać mocno brzuch”, tzn. utrzymywać napięcie mięśni brzucha,

 


 

tabata

Intensywny, interwałowy trening metaboliczny, w którym angażujemy najwięcej partii naszego ciała. Trening z obciążeniem własnego ciała lub z wykorzystaniem przyborów. Trening składa się z prostych ćwiczeń bez choreografii, które każdy uczestnik wykonuje na czas w indywidualnym tempie. Jedna tabata to 4 minuty pracy. Podział jest następujący: około 8-10 min rozgrzewki + 8 ćwiczeń (20 sekund pracy + 10 sekund odpoczynku) całość powtarzamy 5 razy. Trening zawiera ćwiczenia na dolne partie, ćwiczenia na górne partie, ćwiczenia na brzuch + ćwiczenie cardio. Zajęcia o dużej intensywności stosowane do przyśpieszenia metabolizmu, których

celem jest doskonalenie koordynacji, zwiększenie wytrzymałości, spalanie tkanki tłuszczowej, wzrost kondycji fizycznej, poprawa wydolności krążeniowo-oddechowej. Zajęcia przeznaczone dla osób początkujacych oraz dla osób wytrenowanych.

zumba

Zumba ma swoje korzenie w tanecznych klimatach rodem z Ameryki Południowej. Łączy w sobie zajęcia taneczne oraz fitness, inspirowane latynoskimi rytmami stworzą niepowtarzalną atmosferę. Połączenie tańca i aerobiku przynoszą optymalne efekty dla ciała i samopoczucia! Jest to dynamiczny i bardzo energiczny program choreograficzny, który składa się z różnych konfiguracji ruchowych, wykonywanych przy rytmicznych brzmieniach muzyki. Zumba ma na celu wzmocnić ciało, pomóc pozbyć się zbędnych kalorii, ale też sprawiać radość i dostarczać pozytywnych emocji!

Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę i dba o kondycję. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje oraz rytmy takie jak marenge, salsa, reggeton, flamenco czy samba porwą Cię do zabawy.

Odpowiednia dla każdego.


 

fat Burning

Baw się i chudnij w rytm muzyki! Dobra metoda na zgrabną sylwetkę! Fat burning to fitness dla tych, którzy lubią tańczyć i ćwiczyć w rytm muzyki. Działa głównie na dolne partie ciała: brzuch, biodra, uda, pośladki. Ma charakter aerobowy (tlenowy) – podczas treningu rozgrzejesz całe ciało, wzmocnisz układ oddechowy i krążenia oraz poprawisz koordynację ruchową. Fat burning znaczy „spalanie tłuszczu”. Energiczne dźwięki nie tylko wprowadzają w świetny nastrój, ale także pozwalają pozbyć się kalorii i zniwelować niedoskonałości ciała. Odpowiednie dla każdego.

piloxing ssp

PILOXING® SSP to innowacyjny i interdyscyplinarny program fitness łączący następujące formy: boks, pilates i taniec. Zajęcia składają się z rozgrzewki, części głównej, podczas której wykonujemy kolejno kombinacje bokserskie, statyczne ćwiczenia pilates oraz proste choreografie taneczne.

Dzięki temu każdy uczestnik zajęć ma możliwość podczas jednostki treningowej poczuć się SLEEK (powabnie), SEXY (seksownie) i POWERFUL pełnym siły i energii.

Na zakończenie wykonuje się ćwiczenia wzmacniające na matach ukierunkowane głównie na pracę mięśni pośladkowych, ud i brzucha.
Łącząc wszystkie te elementy otrzymujemy kompletny trening interwałowy z elementami ćwiczeń wzmacniających, co zapewnia spalanie tkanki tłuszczowej, wzmacnianie mięśni, a tym samym wysmuklenie i wyrzeźbienie zgrabnej sylwetki.
Intensywność treningu możemy zwiększyć poprzez użycie specjalnych rękawic obciążeniowych Piloxing®, dzięki którym angażujemy znaczniej mięśnie kończyn górnych.
Preferuje się ćwiczenie na boso (opcjonalnie) w celu podniesienia efektywności treningu oraz lepszego czucia podłoża w czasie wykonywania ćwiczeń równoważnych.

Program został stworzony przez słynną szwedzką tancerkę i instruktorkę Pilates – Vivecę Jensen, która jest trenerem personalnym wielu hollywoodzkich gwiazd m. in. Hilary Duff, modelek Victoria Sekret.


 

taniec orientalny

Taniec orientalny- wyjątkowo kobiecy, zmysłowy i uwodzicielski...Wywodzi się z Egiptu
To jedyny taniec, który podkreśla krągłości i nadaje im właściwą wartość. Każda kobieta wygląda w nim kusząco i ładnie...lubi swoje ciało...akceptuje swój wygląd i nabiera pewności siebie.
To forma spokojnej aktywności fizycznej dla osób w każdym wieku,
nie obciąża stawów, wzmacnia mięśnie brzucha i wyostrza ich kształt.
Ma dobroczynny wpływ na kręgosłup odciążając go i zmniejszając bolesności i ucisk. Powoduje uelastycznienie oraz rozciągnięcie mięśni i więzadeł przez co doskonale poprawia sylwetekę.

W tym tańcu jest prastara magia.
Przyjdź, przekonaj się sam.

pilates

System ćwiczeń opracowany przez Josepha Pilatesa, obejmujący harmonijna współpracę umysłu i ciała, jako skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę. Doskonały trening dla osób z bólem kręgosłupa. Zajęcia polegają na wykonywaniu serii ruchów w sposób płynny i kontrolowany, przy jednoczesnym angażowaniu ciała i umysłu. Pilates nie tylko poprawia sylwetkę, także zwiększa elastyczność ciała. Pomaga przywrócić naturalną równowagę oraz prawidłową funkcję organów wewnętrznych. Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie centrum ciała, czyli mięśni odpowiadających za utrzymanie prawidłowej postawy.

Cel zajęć: doskonalenie koordynacji ruchowej, spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa ruchomości stawów

Dla kogo: dla wszystkich.

 


 

joga vinyasa

Vinyasa – wywodzi się z nauczanej w Indiach ashtanga jogi. To co wyróżnia ten styl to flow – połączenie ruchu z oddechem, co oznacza dynamiczne wchodzenie i wychodzenie z pozycji, w ten sposób przygotowujemy ciało do zatrzymania w konkretnej asanie. W tym stylu jogi dynamika przeplata się ze statyką dając zharmonizowaną całość, która ma uzdrawiającą moc. Leczy przykurczone ciała i wprowadza spokój w umyśle. Tematyczne sekwencje asan realizowane na zajęciach pomogą:
• przepracować kłopotliwe, skłonne do przykurczy lub leniwe mięśnie,
• przynieść ulgę dla kręgosłupa,
• zbudować siłę,
• zyskać elastyczność i gibkość,
• znacznie poprawić postawę ciała,
• przeprowadzić detoks ciała i umysłu,
• zwiększyć zakresy ruchu w ciele.
Ruch = życie!!
 
 

joga yin

YIN JOGA - pochodzi z medycyny chińskiej, polega na pracy nad głębszymi strukturami ciała jakimi są stawy, ścięgna, więzadła i powięzi, przy całkowicie zrelaksowanych mięśniach. Tradycyjna Yin odbywa się bez rozgrzewki, tak aby działać na głębsze struktury jednocześnie dając odpoczynek mięśniom, które chcemy „pozytywnie zresetować”.
Yin joga różni się od praktyk pochodzących z Indii, w swym zestawie asan zawiera tylko jedną pozycję stojącą, pozostałe są leżące lub siedzące, w których ciało pozostaje niemal nieruchomo na minimum 1,5 minuty do 10 a nawet 20 minut.
Praktyka Yin wpływa korzystnie na całe ciało, między inymi:
• odżywia organy dzięki kompresji i dekompresji w pozycjach,
• uruchamia przywspółczulny układ nerwowy odpowiedzialny za wyciszenie reakcji i relaks,
• redukuje napięcia, równoważy, uspokaja,
• poprawia pracę układu pokarmowego poprzez uciskanie i rozciąganie,
• poprawia siłę i elastyczność tkanki miękkiej,
• wydłuża przykurczone mięśnie,
• więzadła zyskują nową jakościowo strukturę,
• wzrost produkcji przez organizm kolagenu i elastyny.


 

rolowanie

Rolowanie, to metoda, która ma na celu rozluźnienie naszej powięzi, która otacza nasze mięśnie i kości. Powięź jest też drogą, która jest przewodnikiem dla układu nerwowego. Dodatkowo odgrywa również rolę w procesach przemiany materii, a więc ma wpływ na układ pokarmowy. Całe nasze ciało to jedność. Kiedy będzie nas bolała jedna ręka czy noga- nasz cały organizm nie będzie mógł pracować odpowiednio. Poprzez ruchy na wałku rozbijamy nasze mięśnie powodując lepsze ukrwienie. Wałek do masażu pomoże rozluźnić ciało, zniweluje stres, przyspieszy proces regeneracji. Rolowanie ma na celu rozluźnienie spiętych mięśni i rozbicie punktów spustowych. A czym są wspomniane punkty spustowe? To miejsca na naszym ciele, które bolą. Punkty te, to pojedyncze włókno mięśniowe, które jest w ciągłym napięciu. 

 

Czas trwania ćwiczenia dla jednej partii mięśni nie powinien przekraczać 2/3 minut.

Regularne oddychanie jest jedną z najważniejszych rzeczy, na których powinniśmy skupić się podczas rolowania. Każde wstrzymanie oddechu dodatkowo będzie powodować napięcia mięśni. Spokojny, długi i równomierny oddech pomoże nam rozluźnić zbite tkanki.

Podczas rolowania trzeba skupić się na przyjmowaniu poprawnej pozycji, co umożliwi nam płynne przemieszczanie się rollera a tym samym lepszy masaż.

Trzeba pamiętać, że nie powinno się rolować dwóch kończyn jednocześnie.

 

Warto więc je wdrożyć do swojej aktywności rolowanie – przed treningami i po nich, a także w okresach rekonwalescencji po urazach i przeciążeniach.

 

gimnastyka korekcyjna dla dzieci

Gimnastyka korekcyjna to dobry sposób na poradzenie sobie z wadami postawy, przede wszystkim u dzieci i młodzieży, ale gimnastyka korekcyjna przydatna jest także w przypadku osób dorosłych. Ćwiczenia z zakresu gimnastyki korekcyjnej zalecane są osobom, u których stwierdzona wady postawy lub tendencję do ich powstawania. Wady postawy najczęściej spowodowane są nieodpowiednim ułożeniem ciała podczas nauki i pracy przy biurku oraz przy komputerze. Wieloletnie zaniedbania w tym zakresie prowadzą do wykształcenia się skrzywień kręgosłupa na różnych jego odcinkach i do dolegliwości bólowych.

 

Gimnastyka korekcyjna wzmacnia mięśnie grzbietu i brzucha, odpowiedzialne za utrzymanie kręgosłupa we właściwym położeniu oraz za utrzymanie właściwej postawy, dlatego ważne jest, żeby regularnie wykonywać zalecone ćwiczenia.

 

zdrowy kręgosłup

Zajęcia "Zdrowy kręgosłup" mają charakter zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny. Brak ruchu powoduje, że mięśnie tracą elastyczność i przestają prawidłowo utrzymywać kręgosłup.

„Zdrowy kręgosłup” to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione. Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. Dla osób zdrowych, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia. Zajęcia "Zdrowy kręgosłup" to nie tylko ćwiczenia, ale tez nauka prawidłowego oddychania i utrzymania poprawnej postawy ciała.

W przypadku poważnych problemów z kręgosłupem, przed przyjściem na tego rodzaju zajęcia należy skonsultować się z lekarzem.

Design by mmCreation.pl. All Rights Reserved